Wij helpen dagelijks 1000 webshops naar een 9+ beoordeling

Overzicht & Efficiëntie

Centraliseer al je klantcommunicatie met Belco's klantenservice software. Bekijk eerdere contactmomenten en vervolgacties overzichtelijk in je dashboard.

Hierdoor wordt je klantenservice niet alleen gebruiksvriendelijker en efficiënter, maar ook leuker voor zowel je team als je klanten. Want tevreden klanten blijven trouwe klanten.
 

Nr.1 klantenservice software

Sinds 2014 ondersteunen wij e-commerce bedrijven bij het optimaliseren van hun klantenservice. Belco's klantenservice software bundelt alle communicatie in één geïntegreerde oplossing en zorgt voor een up-to-date klantprofiel.

Logo's van webshopsystemen

Naadloze Integratie met je shops

Belco integreert moeiteloos met populaire e-commerce platforms zoals:

Dankzij de webshop koppeling krijg je direct inzicht in klantaankopen, winkelwageninhoud en eerdere communicatie. Onze klantenservice software brengt alle essentiële informatie van je webshop naar Belco.

Shops gebruiken Belco voor een geweldige klantenservice!

Jonge man die plantjes water geeft met gele belco achtergrond

Webshops kiezen Belco voor uitmuntende klantenservice!

Op maat gemaakte service

"Practice what you preach!" Wij zorgen ervoor dat we zelf een uitstekend voorbeeld geven van goede klantenservice! We streven ernaar om op maat gemaakte service te bieden en altijd met oplossingsgerichte aanpak te werken.

Persoonlijk advies

Twijfel je of Belco de juiste klantenservice software is voor jou? We denken graag met je mee en evalueren samen of onze software aansluit bij jouw behoeften en doelen. Ons advies is altijd persoonlijk en oprecht.

Echte mensen

Wij geloven in oprechte klantcontacten: eerlijke gesprekken met echte mensen. Onze bot is er om te ondersteunen, maar zal nooit een gesprek overnemen – nooit!

Minder, maar beter!

Elk bedrijf is uniek en vereist een aangepaste klantenservice. We onderzoeken samen met jou welke functionaliteiten je nodig hebt en welke je juist niet nodig hebt. Want soms is minder meer en leidt het tot betere resultaten.

Optimaliseer je klantenservice met onze software

Onze klantenservice-experts staan klaar om je alles over Belco te leren. In slechts 45 minuten demonstreren we hoe je jouw klantenservice kunt optimaliseren met onze gebruiksvriendelijke software.

Jelle zit op gele comfortabele stoel

Lovende feedback van onze klanten

“Wij zijn erg blij met Belco. Omdat veel van onze gasten zowel in de winkel als in de webshop kleding kopen, is het extra fijn om alle gegevens van gasten overzichtelijk in één systeem te hebben. Daarnaast verloopt het contact met Belco erg soepel en vriendelijk. Onze contactpersoon belt ook regelmatig om te vragen hoe het gaat, dat is nou nog eens pro-actief! Het is ook bijzonder dat we zelf verbeteringen in het systeem aan kunnen dragen. Je kunt eenvoudig suggesties doen en zelfs stemmen op de suggestie van een andere Belco gebruiker, zodat deze hoger op de prioriteitenlijst komt.”
Anna Rinsma
E-Commerce Director - Rinsma Modeplein
“Belco is voor The Stone een strategische partner op gebied van integratie van online en offline kanalen. Door de koppeling tussen Belco en ons Customer Data Platform wordt alle communicatie kanalen zoals e-mail, telefonie en WhatsApp van alle klanten, fysiek én online, centraal aangestuurd. Agents hebben bij klantcontact direct alle beschikbare, relevante klantinformatie voorhanden.”
Sander Goedhart
The Stone

Deze klanten gingen je voor

Succesverhalen
'Onze cases'

Elke dag vertrouwen meer dan 1000 webshops op onze klantenservice software! Onze oplossing is intelligent, schaalbaar en vooral effectief. Het resultaat: tevreden klanten! Onze software bewijst zijn waarde met een 5-sterren beoordeling op Google, iets waar we enorm trots op zijn!

Hoe de gemiddelde afhandeltijd van logistieke vragen met 30 sec. per klantvraag verlaagde

Lees hier meer over onze samenwerking met We Love Deco. We vertellen je wat We Love Deco doet, waar hun uitdagingen op het gebied van klantenservice liggen, welke oplossingen wij daarvoor gevonden hebben en welke resultaten ...

Hoe Shampoobars met behulp van klantenservice een 9.3 uit 10 beoordeling blijft scoren!

Lees hier meer over onze samenwerking met Shampoo Bars. We vertellen je wat Shampoo Bars doet, waar hun uitdagingen op het gebied van klantenservice liggen, welke oplossingen wij daarvoor gevonden hebben en welke resultaten ...
Volgende case

Dit hoor je niet bij Belco

“Wat is je klantnummer?”
Wanneer een klant contact met jou opneemt, zie je op de klantkaart wie de klant is en heb je gelijk alle belangrijke gegevens van de klant bij de hand. Geen gedoe met klantnummers dus.
Heb je al eerder contact met ons gezocht?
Naast de klantgegevens zie je ook of de klant al eerder contact met je heeft gehad en via welke kanalen, bijvoorbeeld via e-mail, WhatsApp of telefonisch: aangegeven met handige icoontjes.
Ik ga even in een ander systeem kijken hoor.
Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, hebben we ondergebracht in één systeem – wel zo gemakkelijk.
Voor deze vraag moet u bij een collega zijn.
In Belco kun je verschillende vragen die binnenkomen, toewijzen aan een specifiek team. Zo komt de vraag altijd bij een medewerker terecht die ‘m ook daadwerkelijk kan beantwoorden.
Wat een @*#%& service!
Binnen ieder bedrijf gaat er weleens iets fout. Met Belco reageer je snel, klantvriendelijk en pro-actief op klachten en maak je zelfs van ontevreden klanten, snel weer tevreden klanten.
Benieuwd wat je vooral wel hoort bij Belco?