Sherpaan
Sherpaan koppelen aan Belco
Met onze speciaal ontwikkelde klantenservice software voor webshops komt alle communicatie van klanten in één systeem binnen. Denk aan e-mail, telefonie, social media berichten en Live Chat. Zo kunnen alle klantvragen vanuit één omgeving afgehandeld worden en daarmee bespaar je tijd én maak je klanten blij. Omdat een deel van onze klanten gebruik maakt van Sherpaan hebben we een handige plug-in ontwikkeld waarmee je de software van Sherpaan koppelt aan Belco. Hieronder leggen we je uit wat daar de voordelen van zijn.
Is het lastig om Sherpaan aan Belco te koppelen?
Nee hoor! Met de handige Sherpaan plug-in heb je in een aantal stappen je shop gekoppeld aan Belco. Heb je hier hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Voordelen
Het koppelen van Sherpaan aan Belco heeft een aantal interessante voordelen. Hieronder lichten we er 3 toe.
1. Klantgegevens vanuit Sherpaan automatisch ingeladen
Alle belangrijke orderinformatie van een klant, denk aan de contactgegevens, geplaatste bestellingen of de status van orders, worden automatisch in Belco ingeladen. Zo heb je alle informatie bij de hand om je klant snel en efficiënt te helpen. Je kunt zelfs nog op het laatste moment orders wijzigen of toevoegen.
2. Doorsturen
Binnen Belco kun je eenvoudig een interne notitie of een follow-up aan een conversatie toevoegen. Dit kan een notitie voor jezelf zijn, maar je kunt ook eenvoudig berichten doorsturen naar collega’s of andere afdelingen, zodat zij de vraag van de klant verder af kunnen handelen.
3. Teams aanmaken
Zeker wanneer je een grotere webshop runt, kan het handig en zelfs noodzakelijk zijn om je klantenservice op te delen in verschillende teams. Binnen Belco kun je eenvoudig teams aanmaken en hier klantexperts aan koppelen.
Benieuwd hoe Belco in de praktijk werkt? Probeer Belco 2 weken gratis uit: geheel vrijblijvend en het stopt automatisch na 2 weken.