Wij zorgen dat alle belangrijke communicatie kanalen binnenkomen in één eenvoudig systeem! Onze fashion klanten kunnen niet zonder de klantenservice software van Belco.
Wij snappen fashion bedrijven als geen ander en dat is ook dé reden dat tientallen modewinkels dagelijks werken met Belco. Anna van Rinsma Fashion uit Gorredijk wist het goed te verwoorden: "Omdat veel van onze gasten zowel in de winkel als online kopen, is het extra fijn om alle gegevens van gasten overzichtelijk in één systeem te hebben". Ook dit is een overeenkomst die veel fashion retailers hebben: ze verkopen vanuit de fysieke winkel maar óók online. Dat is veelvoorkomend binnen de fashion branche.
Opvallend en kenmerkend voor de fashion retailer is dat er vaak geen IT-specialisatie in-house is, en dat is precies waar Belco het verschil maakt! Belco is namelijk meer dan alleen een tooling, wij leveren namelijk steengoede én persoonlijke service rondom het product. Technische kennis is niet nodig en ons serviceteam staat je áltijd graag te woord.
Of een klant belt, een vraag stelt via de e-mail of Whatsapp- het komt allemaal binnen in één systeem: Belco. Het is bovendien ook vanuit huis, tweede locatie zoals outlet of pop-up store te gebruiken zonder technische know-how. Een gebruiker kan op iedere gewenste locatie inloggen en inzicht krijgen in alle klantcommunicatie.
Fashion stores en fashion webshops hebben in de meeste gevallen diverse contactmogelijkheden voor hun klanten. Een klant wil immers communiceren via het kanaal naar eigen wens, dat zorgt voor uitdagingen op de klantenservice- zij moeten alle klantvragen opvangen en het vervolgens bij de juiste afdelingen onderbrengen.
Belco zorgt dat al deze communicatie wordt opgeslagen op één plek en dat er direct met de klant gecommuniceerd kan worden via dit systeem. Bovendien kunnen collega's de voorgaande communicatie direct inzien wat misverstanden doet voorkomen. Met Belco houd je het overzicht, kun je sneller communiceren met de klant en collega's en zorgt voor blije klanten!
Wij geloven bij Belco niet in ouderwetse formulieren. Wij zien liever direct en persoonlijk contact tussen jou en je klant: live chat is daar dé manier voor. Wanneer een klant op je website een berichtje plaatst, krijg je hier in Belco gelijk een melding van en kun je direct reageren.
In Belco kun je met triggers geautomatiseerde antwoorden op klanten geven in de live chat. Stuur bijvoorbeeld automatisch een vriendelijk chatberichtje naar je klant dat de verzending gratis is als de klant nog 5 euro meer in de winkel besteedt of geef tips bij de check-out als de klant vast dreigt te lopen. Zo help je actief je klant en verhoog je tegelijkertijd je conversie.
Je kunt je chat widget helemaal naar eigen smaak inrichten: pas de kleuren aan en kies een tone of voice voor je geautomatiseerde chatberichten die aansluit op jouw merk en identiteit. Daarnaast kun je de widget instellen in 12 verschillende talen, zodat jouw klantvriendelijkheid niet stopt bij de landsgrens.
We snappen de fashion retailer en de uitdagingen in deze branche. Bij ons krijg je bovendien persoonlijke hulp als het nodig is!
Je hebt geen technische kennis nodig om Belco te gebruiken. Bovendien kun je overal ter wereld inloggen.
Iedere seconde telt en een klant mag niet teleurgesteld worden: door het verhogen van de efficiency (vinden en inzien van klant communicatie/ orders) maak je van je klanten echte ambassadeurs!
Consumenten communiceren steeds makkelijker via WhatsApp, Instagram of Facebook: ook die kanalen komen uiteraard binnen in Belco en kunnen direct beantwoorden worden.