SCAPE

De e-commerce omgeving van vandaag is volgende week verouderd. Dit is deels de charme van de e-commerce met al zijn snelle digitale ontwikkelingen, maar kan soms ook best vermoeiend zijn. Om niet achter de feiten aan te lopen en niet door je concurrentie ingehaald te worden, moet je continu doorontwikkelen. ‘Een digitale voorsprong’ noemen ze dat bij SCAPE, experts op het gebied van e-commerce.
Hieronder bespreken we wat SCAPE voor klanten doet en wat daar de voordelen zijn. Ook leggen we je als trotse partner van SCAPE uit hoe je je webshop aan Belco koppelt om je e-commerce omgevingnog slimmer in te richten.
SCAPE

SCAPE in het kort

SCAPE is een adviesbureau met ontzettend veel kennis en ervaring op het gebied van e-commerce. Samen met bedrijven bedenken ze oplossingen om e-commerce omgevingen slimmer en winstgevender in te richten. Ze hebben hiervoor een speciaal stappenplan ingericht dat zich door de jaren heen bewezen heeft als zeer effectief. Binnen het Headstart Model doorloop je als e-commerce organisatie verschillende fases: van analyses en marktscans tot digitale strategieën en software selectie en implementaties. Inzoomen op één van deze fases kan ook. Daarnaast word je actief gecoacht door experts en worden er samen nieuwe ideeën uitgewerkt.

Voordelen

1. Specialistische kennis

SCAPE kun je gerust een expert op het gebied van e-commerce noemen. Naast veel kennis en ervaring in platform selecties, order management, CRM, conversie en privacy, beschikken ze ook zij over veel interessante partners en weten ze precies welke software of oplossing het beste bij jou past.

2. Stap voor stap: Headstart Model

Dit model, waarin de klant van a tot z meegenomen wordt in een digitaal transformatieproces, heeft zich door de jaren heen bewezen als zeer effectief. Door heel overzichtelijk en gestructureerd te werk te gaan, wordt er stapsgewijs toegewerkt naar een efficiënt en winstgevend ingerichte e-commerce omgeving.

3. Korte lijnen

Slim inspelen op veranderingen en problemen snel op kunnen lossen, zijn essentiële randvoorwaarden om succes te hebben binnen de e-commerce. Bij SCAPE zijn de lijntjes kort en staat er altijd een expert voor je klaar om je te helpen.

Belco koppelen aan E-Commerce

Net als SCAPE zoeken wij van Belco altijd naar oplossingen om je e-commerce omgeving slimmer in te richten – daarom werken we ook graag als partners samen. Met de software van Belco run je je gehele klantenservice in één systeem. Alle kanalen, van telefonie, e-mail tot social media komen in dezelfde gedeelde inbox terecht. Plus alle beschikbare informatie van klanten wordt gelijk ingeladen in het systeem.

Belco koppelen aan je webshop doe je door in het Belco menu naar Shops te gaan en daar te klikken op ‘Shop toevoegen’. Hoe dit precies werkt, lees je hier. Heb je hier toch hulp bij nodig of gaat er iets fout? Neem contact met ons op, we helpen je graag!  

Belco koppelen aan E-Commerce

Waarom Belco

Alles-in-één-oplossing

Belco is alles-in-één-klantenservice-software. Dit betekent dat we alles wat je nodig hebt om je klantenservice succesvol te runnen, ondergebracht hebben in één systeem – wel zo gemakkelijk.

Klantblijheid

Wij maken van klantblijheid een begrip. Het is onze missie om jouw webshop te helpen aan een 9+ beoordeling van de klantenservice.

200+ klanten gingen je voor

Wij leveren de klantenservice software voor ruim 750 webwinkels van 200 e-commerce bedrijven. Kies uit één van onze zeer complete standaardpakketten of ontwikkel samen met ons een oplossing op maat.

Wij staan voor je klaar

Jouw wensen en doelstellingen vertalen naar de allerbeste klantenservice-oplossing: daar zijn wij goed in. Daarnaast mag je ons altijd het hemd van het lijf vragen en springen we je graag te hulp als je er zelf even niet uitkomt.