Als webshop eigenaar kan het lastig zijn om al je klantcommunicatie via verschillende kanalen te beheren, zoals telefoon, WhatsApp, e-mail en social messaging.
Gelukkig biedt Belco de oplossing! Onze slimme helpdesk software centraliseert alle communicatiekanalen en biedt overzicht en structuur voor jouw klantenservice. Het resultaat? Tevreden klanten en medewerkers.
Probeer Belco nu en ervaar het zelf!
Maximaliseer de efficiency en effectiviteit van je klantenservice met Belco's geavanceerde helpdesk software. Verbeter niet alleen de ervaring van je klanten, maar ook die van je medewerkers met onze slimme oplossingen. Ontvang niet alleen een krachtige helpdesk software, maar ook professionele service en ondersteuning, waaronder een uitgebreide onboarding en regelmatig contact. Onze helpdesk staat altijd voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Optimaliseer je klantenservice met Belco's alles-in-één oplossing. Integreer telefonie, WhatsApp, Facebook Messenger, chat, Instagram DM en e-mail in onze slimme klantenservice tool. Bekijk en beheer alle interacties vanuit een helder dashboard met iconen die aangeven via welk kanaal de communicatie plaatsvond.
Met Belco's helpdesk software geef je jouw webshop de ultieme klanttevredenheid.
Het meest gehoorde compliment is dat we naast onze geweldige tool ook verdraaid goede service leveren! We zijn down-to-earth en vinden onze eigen klantenservice net zo belangrijk als die van jou!
Tijdens de onboarding laten we je zien wat de beste manier is om de helpdesk software in te richten. We stemmen de onboarding af op jouw wensen en helpen je bij de inrichting.
We laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen. En op onze beurt hopen we jou ook te kunnen inspireren dat het misschien anders kan: persoonlijker, klantvriendelijker en leuker.
Op het gebied van technologische ontwikkelingen willen we altijd op de voorste rij zitten. Waar kan het nog beter en hoe spelen we slim in op toekomstige wensen van onze gebruikers?, zijn vragen die wij onszelf dagelijks stellen.