Onze klantenservice experts staan te springen om jou alles over Belco te vertellen en hoe het je gaat helpen meer overzicht én grip te krijgen op je klantenservice.
Tijdens de demo laten we je graag zien hoe alle communicatie bij elkaar komt in één systeem, of het nu gaat om een inkomend telefoongesprek, die ene e-mail of de snelle vraag via Whatsapp.
Het is aan jou welke kanalen je wil gebruiken maar ze komen op dezelfde manier binnen in Belco: dus nooit meer meerdere systemen monitoren en bijhouden!
Hoe dat werkt laten we je graag zien!
We laten je graag zien hoe je het overzicht behoudt over je klantenservice tijdens de demo. De demo is interactief en je hebt alle ruimte om vragen te stellen. Belco is meer dan enkel de software, wij bieden namelijk steengoede service rondom ons product!
De inbox van Belco biedt alle mogelijkheden om samen te werken in teams of met andere afdelingen binnen je bedrijf (denk aan de afdeling retouren of klachtafhandeling). Je kan bovendien berichten toevoegen voor je collega zodat ze goed op de hoogte zijn van eerdere communicatie.
Tijdens de demo laten we je graag zien welke mogelijkheden er nog meer zijn!
Wij laten je graag in alle rust zien wat Belco voor jou kan betekenen. We nemen de tijd en horen graag waar je tegenaan loopt en proberen dat direct te spiegelen naar een heldere oplossing.
Wij geloven in verbinding tussen mensen, want als je het samen doet gaat het altijd beter. En dat geldt ook zeker voor een klantenservice: voor elkaar en met elkaar.
We laten ons graag inspireren door de wereld om ons heen. En op onze beurt hopen we jou ook te kunnen inspireren dat het misschien anders kan: persoonlijker, klantvriendelijker en leuker.
Op het gebied van technologische ontwikkelingen willen we altijd op de voorste rij zitten. Waar kan het nog beter en hoe spelen we slim in op toekomstige wensen van onze gebruikers?, zijn vragen die wij onszelf dagelijks stellen.