Belco heeft een integratie met Picqer; magazijnsoftware. Het is nu nog makkelijker om alle gegevens rond je order inzichtelijk te krijgen.
Inmiddels zijn er al een tiental klanten heel erg blij met de koppeling tussen Belco x Picqer. Nu mag het dan ook echt wereldkundig gemaakt worden; wij houden van Picqer en Picqer houdt van Belco. We zijn trotse integratiepartners!
Met onze samenwerking kunnen wij een nóg completer pakket bieden voor onze klanten (en die van Picqer). Want hoe handig is het om ook meteen de actuele informatie van de order/retour inzichtelijk te hebben tijdens het contact met je klant? Juist. Handig!
Een vruchtbare samenwerking
Als de klantenservice uit zijn voegen groeit, heb je vaak ook een magazijnsoftware nodig en andersom werkt dat net zo. Als je beslist om Picqer te gebruiken heb je vaak ook een professionaliseringsslag nodig voor je klantenservice. Wij zien deze koppeling daarom ook als een vruchtbare samenwerking. In de toekomst willen we deze samenwerking graag verder uitbreiden, want naast dat we gewoon een goed koppel zijn, lijken we ook nog op elkaar. Picqer is een groeiend bedrijf en vinden dezelfde kernwaarden als ons belangrijk: persoonlijk en zonder poespas.
Wat zijn de voordelen voor onze klanten?
Daar kunnen we kort en krachtig over zijn: nog meer gemak en efficiëntie! Met één muisklik kom je bij de juiste gegevens in Picqer en weet je meteen de voorraad van je producten of de status van de verzending. Deze informatie verschijnt in de klantkaart van de klant waar je op dat moment contact mee hebt.
(plaatje)
Bestellingen, winkelwagen inhoud en contacthistorie waren al geen geheim meer voor je, maar nu ook de informatie over voorraad en logistiek niet meer. Je hoeft niet meer te switchen tussen systemen en kan sneller antwoord geven op de vragen van je klant. Een win-win situatie dus!
Wil je de integratie eerst eens in actie zien voordat je het durft te proberen? Neem dan even contact met ons, dan laten we het graag aan je zien.