Wir helfen Ihnen mit lustigen, guten und inspirierenden Themen für den Newsletter! Natürlich müssen die Tipps zu Ihrem Unternehmen passen.
Laat je klanten aan het woord
Hoe leuk is het om anderen te laten vertellen wat zij doen en waar zij jouw product of dienst voor gebruiken. Het is meestal geloofwaardiger als anderen iets over jouw product of dienst vertellen dan dat jij dat zelf zou doen. Ga maar eens na bij jouw eigen ervaring, hoe vaak lees jij de reviews en beoordelingen van producten of diensten? Zie hoe wij dit doen binnen onze blogs.
Wie zijn wij?
Content wordt steeds persoonlijker, mensen vinden echte mensen nou eenmaal leuker dan een bedrijf. Ze worden meer betrokken met de mensen achter het bedrijf. Deze mensen kunnen glimlachen en dat maakt iedereen hun dag beter dan een bakstenen muur ;)!
Vertel verschillende toepassingen over je product/dienst
Ook is het natuurlijk belangrijk dat anderen weten waar je ze bij kunt helpen. Het is leuk om nieuwe toepassingen te introduceren via de nieuwsbrief. Onderstaande afbeelding komt van De Notenshop, hier geven zij tips over Superfoods. Hier worden verschillende Superfoods genoemd die zij in de webshop te koop hebben. Op deze manier inspireer je de klant, maar zorg je ook dat zij weten dat jij dit als webshop verkoopt.
Nieuwe producten/collecties in het zonnetje zetten
Wanneer je nieuwe producten of collecties in het zonnetje zet, weten je klanten gelijk dat het beschikbaar is. Zorg wel dat het past bij de doelgroep. Hier hebben wij al een heel leuk artikel over geschreven; Hoe stel ik een goede nieuwsbrief op?
Interessant mijlpalen: aantal klanten behaald, omzet, nieuwe klanten.
Mijlpalen zijn ontzettend leuk en goed om te delen met je klanten. Dit laat zien hoe jij het doet als bedrijf en geeft de klanten weer een extra goed gevoel dat zij hier bij mogen horen. Dit betekent namelijk bij omzetgroei dat andere klanten ook tevreden zijn!
Vertel het ontstaansverhaal van je organisatie
Het ontstaansverhaal is leuk om met de doelgroep te delen, dit geeft weer hoe het bedrijf ooit is begonnen en waar het nu staat. Het verhaal van WeLoveDeco is een mooi voorbeeld van een ontstaansverhaal.
„Im Jahr 2012 haben die Besitzer Nick und Tineke selbst geheiratet und Pinterest war gerade im Entstehen begriffen. Tineke sah dort die schönsten Dinge, konnte sie aber nirgendwo in den Niederlanden kaufen. Sie war überzeugt, dass sie nicht die einzige Braut war, die so etwas erlebte.“ lief und beschloss, selbst einen Online-Shop zu eröffnen. - WeLoveDeco
DIY (Mach es selbst!)
Der DIY-Trend ist verrückt. Heutzutage sind viele Menschen bereit, viele Dinge selbst herzustellen, wenn es einfach ist. Sie könnten Ihr Produkt/Ihre Dienstleistung durch ein DIY ins Rampenlicht rücken. Bei Natuurgroothandel.comverwenden sie ein Rezept und legen ein Produkt bei, das Sie für dieses Rezept benötigen.
Feedback ist der Schlüssel!
Versenden Sie über den Newsletter eine Umfrage darüber, wie Ihre Kunden das Unternehmen erleben. Messen ist Wissen und daher ist es immer nützlich, Feedback zur Verbesserung zu erhalten. Wie schön ist es, wenn das von Ihren bestehenden Kunden kommt? Dann können Sie alle Ihre Kunden noch mehr zum Lächeln bringen!
Wettbewerbsankündigung
Über den Newsletter können Sie tolle Gewinnspiele ankündigen. Sie können dies über andere Kanäle fortsetzen.
Branchennachrichten
Kunden genießen es wirklich, zu wissen, was in der Branche passiert. Dies waren unsere Tipps, um Ihren Newsletter mit lustigen und interessanten Themen zu füllen!